Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

A kinézett terméket át tudom venni személyesen?

Cégünk székhelyén nem üzemel bolt, ezért személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. A megrendelések teljesítése házhozszállítással történik. Azonban dolgozunk azon, hogy személyes átvételre is legyen lehetőség a későbbiekben.

Csomagpontra, csomagautomatába tudom kérni a megrendelésemet?

Jelenleg ezek a kézbesítési lehetőségek nem érhetők el, de hamarosan elérhető lesz a webáruházunkban a csomagpontos, csomagautomatás kézbesítés is.

Hol jár a csomagom?

Megrendeléséről folyamatosan informáljuk Önt a különböző státusz üzenetek segítségével. Amennyiben csomagja feladásra kerül szintén értesítjük Önt üzenetben. Feladás után várhatóan a következő munkanapon kézhez kapja a csomagot.

Már leadtam a rendelést de szeretnék módosítani rajta, mi a teendő?

Amennyiben a megrendelése(i) nem került(ek) "Futárszolgálatnak átadva" státuszba addig a megrendelésének a módosításával/törlésével vagy a kézbesítés idejével kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?

Amennyiben még a rendelések egyike sem került "Futárszolgálatnak átadva" státuszba addig a megrendelései összevonhatók. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot.

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet-e velük egyeztetni?

A megrendelt termék(ek) kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 17:00 óra között történik. A futárszolgálat a megadott elérhetőségeire előzetesen értesítést küld majd a kézbesítés pontos idejéről. Amennyiben az időpont nem megfelelő, abban az esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálat ügyfélszolgálatával a kézbesítés megismétlése céljából.