Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállási jogszabályok alapján értékesítjük.
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják.
A kötelező jótállás időtartama
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
A kötelezőnél hosszabb jótállást az adott terméknél külön jelöljük.
Az általunk forgalmazott termékek teljes körű szervizháttérrel rendelkeznek.
A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a termékhez mellékelt gyári garancia jegy bemutatása. Ennek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni.
A jótállási igény érvényesítése
Garanciális igényét vagy ha a termék 3 munkanapon belül meghibásodott, írásban jelentheti be cégünk felé. Elérhetőségünket megtalálja a Kapcsolat menüpont alatt.
A jótállás érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számla és a gyári számot igazoló jótállási jegy bemutatása is szükséges, amennyiben a megvásárolt termékhez mellékelve volt.
A bejelentés után cégünk megvizsgálja a panaszt, majd jóváhagyás után elindítjuk a garanciális ügyintézést.
Jóváhagyás után a visszaküldendő csomagnak tartalmaznia kell: a hibás készüléket és minden tartozékát, vásárlást igazoló számlát, garancia (jótállási) jegyet, amennyiben az mellékelve volt a termékhez.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termékeket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállási problémával cégünknek megküldött terméket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállító partnerünk szervizébe, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.
Sérülten kézbesített csomagra vonatkozó feltételek
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben külsérelmi nyom található a csomagoláson, kérjük, hogy vetessen fel kárjegyzőkönyvet a szállítást végző logisztikai cég munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Mik a jótállás alól kizáró okok?
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
- Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)
- Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
- Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.