Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia, jótállás

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállási jogszabályok alapján értékesítjük.

A vásárláshoz tartozó számlát e-mailben küldjük, amely egyben elektronikus jótállási jegynek is minősül.

A számlát, amely egyben jótállási jegy is a rendelés leadásakor megadott e-mail címre küldjük el. Amennyiben nem kapott számlát, kérjük jelezze felénk és újraküldjük azt e-mailben.

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják. Az általunk forgalmazott termékek teljes körű szervizháttérrel rendelkeznek.

A kötelező jótállás időtartama

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A kötelezőnél hosszabb jótállást az adott terméknél külön jelöljük.

A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a termékhez mellékelt gyári garancia jegy vagy a megküldött számla bemutatása, ami elektronikus jegyként is szolgál. Ennek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni. Garanciális igényét vagy ha a termék 3 munkanapon belül meghibásodott, írásban jelentheti be cégünk felé az info@artled.hu e-mail címen.

A jótállási igény érvényesítése

Javítószolgálatunk helye / termék(ek) leadásának a címe: Artled Kft., 6000, Kecskemét, Széchenyi körút 14., H-P: 9-12 valamint 13-17 óra között, SZO-V: zárva

Hibabejelentéshez kérjük, hogy a visszaküldött termékhez mellékelje az alábbi hibabejelentő lapot: Hibabejelentő lap letöltése

Amennyiben a személyes leadás nem megoldott, úgy postai úton juttatható el a garanciális termék a fent megjelölt címre. A hibás termék visszaszállításának a költsége a vásárlót terheli a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szerint!

Kivéve:

  a, A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termékeket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

  b, Amennyiben megvásárolta a Háztól-házig garancia szolgáltatásunkat.

A bejelentés után cégünk megvizsgálja a panaszt, majd jóváhagyás után elindítjuk a garanciális ügyintézést.

Jóváhagyás után a visszaküldendő csomagnak tartalmaznia kell: a hibás készüléket és minden tartozékát, vásárlást igazoló számlát, garancia (jótállási) jegyet, amennyiben az mellékelve volt a termékhez.

A jótállási problémával cégünknek megküldött terméket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállító partnerünk szervizébe, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A panaszról, bejelentésről jegyzőkönyvet állítunk ki, amit rendelkezésére bocsátunk.

Kijavítás vagy csere esetén a terméket díjmentesen visszaküldjük Önnek. Amennyiben a termék nem cserélhető ugyanolyan típusra, akkor választható a termék árának a visszatérítése vagy a levásárlása.

Sérülten, hiányosan kézbesített csomagra vonatkozó feltételek

Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét illetve van lehetősége a dobozba is belenéznie a kiszállítás alkalmával. Amennyiben külsérelmi nyom található a csomagoláson kérjük, hogy vetessen fel kárjegyzőkönyvet a szállítást végző logisztikai cég munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben külsérelmi nyom nem található a külső csomagoláson, de a kiszállított termék sérült, rejtett hiba tapasztalható rajta vagy a csomag hiányos, így ebben az esetben kérnénk, hogy jelezze felénk írásban a problémát (info@artled.hu) az átvételt követő, legkésőbb 72 órán belül, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Van lehetőség a megrendeléshez szállítás biztosítás szolgáltatást vásárolni, így ha sérült valamelyik terméke és előzetesen nem vetetett fel jegyzőkönyvet a kiszállítást végző cég munkatársával, akkor sem kell aggódnia, ugyanis a szállítás biztosítás megvásárlásával az átvételt követően, ha 24 órán belül jelzi nekünk a sérülést, akkor postafordultával cseréljük a terméke(ke)t ingyen.

Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.